Europa: Cotă de piaţă record pentru Chevrolet în primul trimestru al anului

Publicat joi, 12.04.2012 12:14 de Sebastian Toma

Divizia europeană a mărcii Chevrolet sărbătoreşte cel mai bun prim trimestru din istorie, având o cotă de piaţă record, de 1.36 procente. Vânzările Chevrolet în Europa au crescut cu 7.8 procente în primul trimestru al anului.

Chevrolet a vândut 55.104 unităţi pe piaţa din Europa Centrală şi de Vest în primul trimestru al anului curent. Marca a înregistrat o creştere a volumului de vânzări de 7.8 procente, în ciuda faptului că industria a înregistrat o scădere a vânzărilor de 8.7 procente în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Chevrolet Europe sărbătoreşte cel mai bun rezultat pe primul trimestru al anului pe piaţa de pe Bătrânul Continent, realizând o cotă de piaţă de 1.36 procente. În aceeaşi perioadă a anului trecut, Chevrolet a avut o cotă de piaţă de 1.15 procente pe piaţa din Europa. Situaţia celor de la Chevrolet este din ce în ce mai bună,

marca înregistrând cel mai bun an din istorie în 2011. În primele nouă luni ale anului 2011, Chevrolet a avut o rată de creştere triplă faţă de media înregistrată în industria auto. Mai precis, vânzările Chevrolet au crescut cu 14% faţă de creşterea de 4.5% înregistrată în industrie.

"În primele trei luni ale anului am reuşit să creştem cota de piaţă în 23 din cele 32 de pieţe din Europa Centrală şi de Vest. Acesta este un rezultat încurajator pe fondul unui climat economic precar. Vom avea 10 modele noi lansate în doar 18 luni, incluzând Cruze station wagon şi Malibu, pe care le lansăm anul acesta, punând astfel bazele dezvoltării ulterioare a companiei," a declarat Susan Docherty, preşedinte al Chevrolet Europe.

Cele mai bine vândute modele Chevrolet în Europa în perioada ianuarie-martie 2012 au fost Aveo, Spark şi Cruze, toate atingând peste 10.000 de unităţi. Modelele Aveo (ambele versiuni de caroserie) şi Spark au fost vândute în peste 15.000 de unităţi în primele trei luni ale anului curent. Chevrolet Orlando a înregistrat vânzări de 6.900 unităţi, în timp ce Captiva, cel mai mare model Chevrolet oferit în Europa, a înregistrat 6.800 unităţi vândute. În curând, Chevrolet va introduce modelele Malibu şi Cruze Station Wagon pe piaţa din Europa, fiind anticipată o creştere a vânzărilor şi în următoarele luni.

Via | Chevrolet

  • KTM, joi, 12.04.2012 14:30

    In cativa ani Chevrolet va depasi pe VW la vanzari.Bine asa...

  • antonny, joi, 12.04.2012 15:04
    *****

    sa vezi cresteri dupa lansarea modelelor malibu si cruze sw in Europa

  • ma, joi, 12.04.2012 16:20
    ce pacat

    Orlando e o masina frumoasa pt clasa ei. Pacat ca cei de la Chevrolet nu prea stau bine la capitolul motorizari pe benzina (influente americane). Daca isi actualizeaza gama existenta cu siguranta vor castiga si mai mult la cota de piata.

  • Bethurbazal, joi, 12.04.2012 17:03
    Opinie

    Malibu e cel mai frumos dintre toate. Daca ar aduce si Impala cred ca piata din Europa ar deveni si mai interesanta.

  • mihai, vineri, 13.04.2012 05:08

    luati-va voi ... nu merci

  • kumite, vineri, 13.04.2012 11:37
    @ma

    Ia gandeste-te un pic la capitolul motorizari pe benzina.Habar n-ai ce vorbesti.Gandeste ca masinile lor mai traverseaza si desertul.Sunt mii de mile la care un1.2TSI nu le-ar face fata.Chevy are motoare pe care arabii le iubesc la nebunie,pt ca nu raman cu ele in desert,chiar daca motorul ramane fara lichid de racire.Daca esti curios,iti pot spune cum lucreaza motorul asta.Un lucru e foarte clar:americanii recupereaza pe zi ce trece.Sa mai treaca ceva timp,si o sa ramanem perplecsi!

  • ma, vineri, 13.04.2012 14:29
    @kumite

    Probabil m-ai inteles gresit. Nu am nimic cu Chevy, imi chiar plac si unul dintre modelele lor este in top 3 pt o viitoare achizitie. Cand ma legam de motorizarile lor pe benzina ma gandeam strict la piata din Europa si la concurenta care o au aici. Cati dintre potentialii cumparatori ar alege un motor de 1,8L de 140CP cand au alternative de 1,4L la aceiasi cai avand in vedere consum, impozite/taxe? Nu pot sa zic nimic legat de fiabilitatea acestei generatii noi de motoare pe benzina de capacitate mica si putere mare (o sa vedem peste cativa ani). @kumite chiar as aprecia daca mi-ai da mai multe detalii despre cum lucreaza motoarele de la Chevrolet.

  • AndreiRN, vineri, 13.04.2012 17:49
    Profit

    Motoare mici = turati mari = viata scurta Motoare mari = turati lejere = viata lunga. A intrat la moda sa se puna pe masini motoare de motocicleta si de aceea a crescut mult retmul de reciclare a nasinilor si profitul producatorilor.

  • kumite, sâmbătă, 14.04.2012 00:13
    Motoare

    Stiu ca nu ai nimic cu masinile astea.De fapt ,motorul ala de care ziceam este de la Cadillac.Este un V8,iar cand ramane fara lichid de racire,incep sa lucreze doar 4 cilindri.Cealalta parte a motorului este inundata cu benzina.Dupa ce partea asta s-a racit,cealalta parte este inundata cu benzina si incepe sa lucreze partea care tocmai s-a racit..Si tot asa mai departe,pana iese din desert.Interesant ,nu?

  • victor_18, sâmbătă, 14.04.2012 20:03
    ddd

    ce masini de ementallllllllllllll