Jeep este noul sponsor de pe tricourile echipei de fotbal Juventus Torino

Publicat miercuri, 20.06.2012 14:55 de Dragoș Băltățeanu

Echipa de fotbal din Torino este susţinută în mod tradiţional de grupul Fiat. Însă, în acest an, grupul Fiat a preferat ca marca Jeep să apară pe tricourile echipei din Torino.

Logo-ul legendarei mărci Jeep va apărea pe tricourile echipei Juventus Torino în sezonul 2012-2013. Juventus şi-a prezentat ieri oficial noul echipament de deplasare, iar tricourile - complet negre - sunt inspirate de cele din sezonul 1941-1942, în timp ce pe spatele gâtului este inscripţionat motto-ul clubului: "Vincere Non E Importante E L'Unica Cosa che Conta" (Victoria nu este importantă, este singurul lucru care contează).

Juventus şi Grupul Fiat au semnat un acord de sponsorizare în luna aprilie. Conform acestuia, Fiat este sponsorul principal şi va fi purtat de jucători pe tricouri pentru următoarele trei sezoane. Fiat Group a ales însă ca marca ce va fi promovată pe tricourile echipei Juventus să fie Jeep, încercând astfel să crească imaginea de marcă a brandului american.

Jeep va fi alături de Juventus şi într-o serie de evenimente conexe ca drive teste, concursuri şi alte activităţi. În luna iulie, Jeep va prezenta în Europa noul model Grand Cherokee S Limited, versiunea de top ca echipare ce va fi disponibilă în showroom-uri din luna septembrie a acestui an.

Jeep Grand Cherokee S Limited va putea fi recunoscut datorită jantelor negre de 20 inch şi elementelor stilistice stil SRT. Sub capota acestui model va fi noul motor V6 turbodiesel de 3.0 litri cu tehnologie MultiJet II. Propulsorul dezvoltă 245 CP şi 550 Nm. 

Via | Fiat

  • slv83, miercuri, 20.06.2012 16:07

    FORZA JUVE!!!

  • SaabCuantic, joi, 21.06.2012 11:34

    Îmi pare rău de Chrysler Group; pierderea treptată a personalităţii este un “simptom” fundamental al pandemiei de aplatizare globalistă. Am văzut că Dodge intenţionează să revigoreze celebrul model Dart din anii ’60-’70, numai că “noua generaţie” nu înseamnă decât o Alfa Romeo Giulietta cu tot cu al său motor Multiair şi cu siglă de Dodge, menită preponderent pieţei americane şi chineze, nothing more! Chrysler este încă un nume mare al industriei auto (din câte ştiu eu, cercetările asupra posibilităţii introducerii turbocompresorului la autoturisme au fost iniţiate în anii ’50 de către Chrysler, nu GM!), dar mariajul de silă, de nevoie, cu Fiat Group va duce implacabil şi invariabil la diluarea valorică a concernului american şi la rătăcirea lui imagistică într-o maree de consumism…Aşa că aceia care, din întâmplare, vă bucuraţi de un 300, de un Charger, de un Challenger sau chiar de un Viper, ţineţi cu dinţii de ele cât puteţi, căci taifunul atot-uniformizării vi le-ar putea smulge cu tot cu placa dentară :) Şi fiindcă tot suntem la capitolul fotbal, îmi cer scuze pentru faptul că “anticipasem” în urmă cu câteva luni că Olanda va câştiga CE…Pur şi simplu n-am înţeles ce s-a întâmplat cu “lalelele”; Robben&co au părut blazaţi, obosiţi, şi s-au mişcat pe teren de parcă ar fi fost obligaţi să joace în loc să se relaxeze după un sezon epuizant la cluburi. Tot jocul portocalei…storcite s-a înscris în graficul previzibilului. De pierdut, a mai pierdut Olanda, dar toate meciurile din grupă…cred că este o premieră istorică! S-ar putea concluziona că această generaţie şi-a atins maximul teoretic de potenţial la CM 2010. Plus că sistemul lor caracteristic care a făcut mereu furori, 4-3-3, sinonim cu “fotbalul total”, în primul rând n-a mai fost conceput de antrenor, el preferând să se ralieze unei formule în vogă astăzi, 4-2-3-1, în care Van Persie s-a zbătut ca peştele pe uscat, iar tocitul Van Bommel a fost depăşit ca “închizător” de sprintenii mingicari germani şi portughezi. În fine, chiar şi profeţii se mai înşeală uneori :P