Mazda a reuşit vânzări triple faţă de aşteptările interne în primele cinci luni ale anului

Publicat vineri, 04.07.2014 11:36 de Sebastian Toma

Japonezii de la Mazda au avut o creştere a livrărilor de 24% în primele cinci luni ale anului în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2013. Conducerea companiei dorea o creştere de 7%.

Mazda sărbătoreşte creşterea vânzărilor în Europa cu 24% în primele cinci luni ale anului curent în raport cu aceeaşi perioadă a lui 2013. Rezultatul mărcii japoneze devine şi mai impresionant dacă ne uităm la creşterea de 18% obţinută în primele cinci luni ale lui 2013 faţă de 2012. Aşadar, marca niponă a reuşit de două ori la rând să-şi crească vânzările în regiune în timp ce piaţa scădea (2013) şi să atingă o creştere semnificativ mai mare decât media pieţei (3%), cum a fost cazul în primele cinci luni ale anului curent.

Reprezentanţii Mazda se aşteptau la o creştere de şapte procente în primele cinci luni ale anului curent, dar rezultatele din primele cinci luni îi fac optimişti cu privire la depăşirea obiectivului de vânzări în Europa pentru întregul an, de 170.000 de unităţi.

TEST DRIVE MAZDA 6 2.2 CD175 REVOLUTION AT

Mazda a vândut 76.956 de unităţi pe piaţa din Europa în primele cinci luni ale anului curent, potrivit datelor ACEA. Cele mai bine vândute modele ale mărcii sunt şi cele mai noi lansate, respectiv CX-5, Mazda3 şi Mazda6. Crossoverul compact de la Mazda a avut o creştere a vânzărilor de 38% în primele cinci luni, urmat de Mazda3, care a primit o generaţie nouă la finele anului trecut şi de Mazda6, care a avut o nouă generaţie la finele lui 2012. Japonezii se pot aştepta la o nouă creştere a vânzărilor în Europa în prima parte a lui 2015, când este aşteptată noua generaţie a lui Mazda2, modelul subcompact al niponilor, care activează pe segmentul cu cele mai mari vânzări pe piaţa de pe Bătrânul Continent.

TEST DRIVE MAZDA CX-5 2.0i 4x4 REVOLUTION AT

Noua generaţie a lui Mazda6, lansată la finele lui 2012, vrea să atragă mai mulţi clienţi în segmentul dominat de Passat, model aşteptat să-şi păstreze poziţia în 2015, după ce tocmai a primit o nouă generaţie.

STUDIU: Mazda6, mai apreciată decât Toyota Avensis şi VW Passat CC în Germania

Cei de la Mazda vor să atragă mai mulţi clienţi din partea companiilor, cărora vor să le vândă flote de Mazda6, modelul său de segment D, care luptă în segmentul lui Volkswagen Passat. După cum explică Jeff Guyton, şeful operaţiunilor Mazda în Europa, modelul de clasă medie al constructorului nipon are un nivel înalt de tehnologie şi performanţă şi nu există niciun motiv pentru care să nu atragă clienţii de flote de pe această piaţă. Reprezentantul Mazda declară că piaţa din Europa a atins deja cel mai scăzut punct al vânzărilor şi că se aşteaptă la creşteri stabile în următorii ani.

Viitorul Mazda2 se va adresa unui public feminin

Via AutomotiveNews (înreg.)

  • eee, vineri, 04.07.2014 12:26

    eu le urez mult succes, masinile arata superb, sunt super fiabile, insa observ 2 probleme: 1. interior prea sobru pe mazda6 2. motoarele astea de clindree mare sperie lumea in rest, absolut superbe!

  • asm, vineri, 04.07.2014 17:28

    Vanzari triple? Poate procent triplu de crestere... E cu totul altceva!

  • tzenu_bmw, vineri, 04.07.2014 17:58

    @eee.......motoarele de cilindree mare pe care le foloseste Mazda momentan(Sky-Activ)sunt motoare foarte bune......si daca iti permiti o masina noua(daca e cazu)de segment D atunci impozitu si intretinerea nar trebui sa mai conteze.....

  • kk, vineri, 04.07.2014 23:31

    stau sa ma intreb ce diferenta este la impozit intre un 2.2 si un 2 litri de se sperie toti

  • mog, sâmbătă, 05.07.2014 15:11

    diferenta e de ~700ron.

  • dan, luni, 07.07.2014 09:37

    Nu mai raportati asta cu impozitele la sistemul din Romania. Afara, se taxeza puterea in primul rand, astfel incat aia n-au nici o problema cu cilindreea usor atipica pt zilele noastre. In schimb, poate fi o problema lipsa de cuplu pentru manevre gen intrari pe autostrada de pe banda laterala. Pt ca, in mod normal, se procedeaza accelerand foarte puternic ca sa poti intra in rand cu circulatia de viteza mare fara sa deranjezi, nu cum fac "soferii" perciol public de la noi, care opresc pe banda de intrare pun semnalul si se baga cu 30 km/h.

  • mog, luni, 07.07.2014 10:58

    200nm @ 1300kg, nu e putin totusi, ai ceva zvac daca o duci la 4000 rot.