Respect pentru client: Nissan SUA despăgubeşte clienţii pentru o eroare în broşura de prezentare
Pentru că volumul rezervorului lui Juke 4x4 era anunţat în broşură cu 5 litri mai mare decât e de fapt, Nissan SUA le dă clienţilor 400 de dolari înapoi.
O scăpare a echipei Nissan SUA subliniată de unii clienţi în pliantele de prezentare ale versiunii Juke 4x4 a dus la o măsură rar întâlnită în industria auto mondială: clienţii care şi-au achiziţionat respectiva versiune au primit despăgibiri după achiziţia maşinii. Este vorba de o eroare prin care, pe pliantul oficial, Juke 4x4 apărea cu un rezervor de 13.2 galoane (50 de litri) în loc de 11.8 galoane (45 de litri), aşa cum este de fapt.
Conform Automotive News, Nissan i-a notificat pe unii dintre clienţi că, dacă sunt nemulţumiţi de această eroare, dealerii îi vor despăgubi returnându-le 400 de dolari. Dacă nici această măsură nu îi va mulţumi, Nissan le va da ocazia de a primi banii înapoi pe maşină (minus deprecierea) sau de a cumpăra o maşină nouă cu diferenţa de bani între valoarea actuală a celei cumpărate şi valoarea celei noi.
"Maşina dumneavoastră a fost construită şi desenată corect. Nissan regretă însă eroarea de comunicare şi vrea să demonstreze cât de importantă este satisfacţia dumneavoastră pentru marcă. Chiar dacă volumul rezervorului ar putea să nu fi fost un factor de decizie la cumpărarea maşinii, Nissan regretă această greşeală. Sperăm că această acţiune va întări încrederea pe care o aveţi în produsul nostru", scrie Kevin Martin, unul dintre directorii Nissan SUA, în scrisoarea adresată clienţilor.
- Crezi că s-ar putea întâmpla aşa ceva în România? Comentează pe blogul lui Mircea.
via | Automotive News (înreg.)
...la noi cei de la Dacia ar fi cerut ei despagubiri, pentru ca clientul va trebui sa puna de mai putini bani combustibil... deci face economie ;)) Eh mai glumim si noi... :) Oricum chestia asta a fost bine lucrata, nu e vb de nici o eroare...au vrut doar sa traga atentia asupra lor...Cei 400$ erau de mult in pretul masinii.... Marketing... marketing...si iar marketing...