Interior
Unii spun că mai puţin este mai mult. Cei de la Audi au fost de acord, livrând cel mai sobru interior din segmentul compactelor premium. Habitaclul lui A3, deşi are un design simplu, prezintă linii curate, care nu-ţi supără ochii şi nu te tulbură în niciun fel odată ce te-ai urcat la volan. E ca o cameră de hotel în care mobila şi pereţii împart aceeaşi culoare. Într-un fel, te linişteşte, cu toate că nu sare nimic în ochi.
După cum ne-au obişnuit nemţii, ergonomia interiorului este exemplară, toate comenzile fiind la îndemână şi amplasate cât de poate de logic. Scaunele din faţă oferă un nivel corect de sprijin şi sunt confortabile. Bancheta din spate, subiect important din moment ce vorbim despre o versiune cu cinci uşi a lui A3, este şi ea confortabilă. Am apreciat în mod special modelul tapiţeriei şi felul în care erau aranjaţi bureţii care formau bancheta din spate şi scaunele, aceştia asigurând un model interesant.
După toate aceste complimente, A3 Sportback mai primeşte o distincţie - cel mai spaţios portbagaj din segment, de 380 litri. Pe locul doi s-ar clasa BMW Seria 1, urmat de Mercedes-Benz A-Klasse şi Volvo V40. Singurul reproş la interiorul lui A3 ar veni tocmai pe partea de surprize şi artificii estetice, lipsa acestora putând fi un minus pentru unii clienţi.
desi este cel mai slab ca putere din gama motoarele diesel de 1.6, singurul lucru care ma impresioneaza la acest propulsor este faptul ca dezvolta puterea la o turatie f scazuta, respectiv 3000 rpm, fata de 4400 rpm cu era vechiul 1.6 tdi de la VAG. dar acum cu noile motoare diesel de 1.6 de la honda, fiat, ford, renault si mai ales de la competitorul de o viata, opel, care au venit cu niste motoare excelente, VAG trebuie sa faca urgent un upgrade de putere la acest motor