Tinuta de drum
BMW a avut mult de lucru aici, pentru că cei care aleg marca din Bavaria se așteaptă la o ținută de drum impecabilă. Și pentru că nu mai avem soluția clasică cu puterea transmisă către puntea spate, cei de la BMW au făcut tot ce este posibil pentru ca noul M135i să fie la fel de incisiv ca și până acum.
Și au reușit, suspensia este extrem de bine pusă la punct, caroseria a fost bine rigidizată, iar soluția transmisiei integrale compensează perfect faptul că noul model este o mașină cu motor transversal. Sistemul poate trimite până la 50% din cuplul motor către puntea spate atunci când este necesar.
Ținuta de drum este una neutră și foarte bine echilibrată. Nu am avut parte de subvirare nici la limită, dovadă că inginerii BMW și-au făcut bine treaba. Chiar dacă nu mai este la fel de incisiv ca vechiul M140i, asta nu înseamnă că modelul BMW M135i nu va pune un zâmbet pe fața celui de la volan.
Achtung AM ! -- la capitolul *ținută de drum* lipsește ceva... adică totul. :-) În rest, din p.d.v. stil, cu altă grilă putea fi vorba la fel de bine d-o nouă Kia mai forțoasă. Clar însă că *the premium touch* nu putea să lipsească la interior (mai reușit acum) și prin mățăraia 4x4-mecanică. ...Dar și la preț, unde vestita tripletă pare să fi semnat un pact tip monopol (btw, nu prea văd mulți tineri cu 50K € de dat p-o compactă.) Plusul de spațiu interior+ portbagaj (+28 mm pe banchetă și +20 litri? --whahaha) îmi pare totuși nesemnificativ pentru justificarea schimbării de macaz a conceptului propulsiei.