Vizibilitate
BMW Seria 1 are acum un post de conducere similar cu orice alt model compact. Se stă excelent la volan, iar vizibilitatea celui de la comenzi este foarte bună. Montantul A din stânga poate jena uneori privirea la viraje, dar nimic ieșit din comun.
Cel de la volan are la dispoziție un set complet de senzori, plus cameră video pentru mersul cu spatele și, mai mult, sistemul numit Reversing Assistant, ce permite mersul cu spatele automat.
Sistemul a debutat pe noua Serie 3 și reține traseul mașinii când aceasta se deplasează cu mai puțin de 36 km/oră. Dacă intrăm într-o zonă prea îngustă și nu avem cum să întoarcem, sistemul permite mersul cu spatele complet automat pe o distanță de 50 metri. Cel de la volan trebuie să acționeze doar pedalele.
Achtung AM ! -- la capitolul *ținută de drum* lipsește ceva... adică totul. :-) În rest, din p.d.v. stil, cu altă grilă putea fi vorba la fel de bine d-o nouă Kia mai forțoasă. Clar însă că *the premium touch* nu putea să lipsească la interior (mai reușit acum) și prin mățăraia 4x4-mecanică. ...Dar și la preț, unde vestita tripletă pare să fi semnat un pact tip monopol (btw, nu prea văd mulți tineri cu 50K € de dat p-o compactă.) Plusul de spațiu interior+ portbagaj (+28 mm pe banchetă și +20 litri? --whahaha) îmi pare totuși nesemnificativ pentru justificarea schimbării de macaz a conceptului propulsiei.