Vizibilitate
Forma nouă adusă de Seria 3 GT în gama de modele de segment D a producătorului din Munchen nu a impus probleme pentru inginerii săi, aceştia având ocazia să-l echipeze cu o lunetă generoasă şi cu un set de oglinzi laterale de dimensiuni corecte.
Suprafeţele vitrate sunt mai mari decât la un Seria 3 obişnuit, iar singura sa problemă în materie de vizibilitate ar putea veni la nivelul parbrizului, a cărei înclinaţie duce la un set de montanţi A deranjanţi la virajele strânse.
este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)