Performante
Deși Kia Soul nu a fost construită pentru a concura pe Nurburgring, versiunea electrică are un as în mânecă atunci când vine vorba de dinamică: cuplul instant. Astfel, deși viteza de 100 km/h este atinsă în 7.9 secunde, accelerația se simte mai vioaie până la 50 de km/h. Adică fix repriza care contează în mediul urban.
Comparativ cu rivalii săi, Kia e-Soul este puțin mai lentă, chiar și în propria ogradă. De exemplu, Hyundai Kona EV are o accelerație cotată la 7.6 secunde, în timp ce Kia e-Niro atinge aceeași viteză de referință în doar 7.8 secunde. Nissan Leaf este și mai rapid, cu 7.3 secunde.
În ceea ce privește viteza maximă, Kia e-Soul poate urca doar până la 167 km/h. Este fix aceeași viteză notată și în dreptul fraților de platformă. Nissan Leaf urcă, prin comparație doar până la 157 km/h, oferindu-i lui e-Soul victoria în acest departament.
Si uite asa a ajuns sa coste 40k de euro o Kia (am scazut eco-bonusul de la stat) urata rau si cu o autonomie reala iarna de sub 300km dupa cum ati mentionat voi in test. dupa care mai pui calitatea slaba a imaginii pentru marsarier, calitatea indoielnica a materialelor la interior si stai sa te intrebi pe ce dracu dai atatia bani...