Consum
Seat anunţă un consum de 5.0 litri la sută pentru Leon ST 1.2 TSI DSG în regim mixt, conform ciclului standard NEDC. Valoarea este egalată fără probleme de fraţii săi de platformă, Octavia Combi 1.2 TSI DSG şi Golf Variant 1.2 TSI DSG. Aşadar, primul loc pe podium este împărţit de trei modele, toate create de concernul Volkswagen.
A doua poziţie în revine lui Megane ST 1.2 TCe EDC, cu 5.6 litri la sută. Următoarele locuri le revin modelelor compacte echipate cu motoare aspirate alimentate cu benzină şi oferite alături de transmisii automate, respectiv Auris Touring Sports 1.6 Valvematic CVT, Focus 1.6 Ti-VCT PowerShift, Civic Tourer 1.8 i-VTEC AT şi Astra ST 1.6 Auto. Modelele echivalente din gamele Hyundai şi Kia nu au apărut în comparaţia noastră deoarece nu oferă motorizări alimentate cu benzină în compania transmisiilor automate, în timp ce versiunea Tourer a lui Honda Civic apare în comparaţie datorită preţului apropiat de cel al Leon-ului în versiunea testată.
În cadrul testului nostru, am obţinut un consum urban de 6.5 litri la sută cu Seat Leon ST 1.2 TSI DSG, în contextul unui trafic relaxat şi a unui stil de conducere economic, cu toate că am folosit instalaţia de climatizare. Dacă vorbim despre un trafic ceva mai aglomerat, consumul de carburant urcă la 7.2 litri la sută, în acelaşi stil de rulare.
Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.