Interior
Primul lucru pe care-l observi la interiorul lui Seat Leon ST este bordul angular, urmat de volanul cu un design sportiv şi de ceasurile de bord cu un aspect la fel de sportiv. Din păcate, Leon-ul testat de noi nu beneficia de sistemul multimedia cu ecranul mai mare, care aducea şi mai multe funcţii, ceea ce înseamnă că ne-am mulţumit cu un afişaj care nu arată la fel de modern precum bordul şi exteriorul maşinii, iar acelaşi lucru poate fi spus şi despre grafica ecranului respectiv.
Spaţiul oferit la bord, pentru că asta ne interesează cel mai mult la un break, este generos, iar portbagajul este unul dintre cel mai bune din segment. La capitolul volum al portbagajului, Leon ST este depăşit doar de Honda Civic Tourer, de Skoda Octavia Combi şi de Volkswagen Golf Variant.
Locurile din faţă sunt destul de confortabile, şi asigură un suport lateral de dimensiuni rezonabile. Spaţiile de depozitare par să fie bine gândite, iar calitatea materialelor de la bord se află în media industriei, cu toate că majoritatea materialelor de la bord, cu excepţia planşei propriu-zise şi a volanului, sunt mai tari decât ne-am fi dorit.
Ne aşteptam la ceva mai multă imaginaţie din partea echipei de design pentru modelul tapiţeriei textile. Tot la capitolul critici, clapetele de deschidere a uşilor, montate pe feţele de uşi, au un design forţat, la fel cum au şi fantele de aerisire, iar portul USB este montat în torpedo şi poate fi folosit doar cu un cablu special de adaptare. Pe de altă parte, este de apreciat că spaniolii au avut curajul să se depărteze de registrul clasic al acestor elemente.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.