Performante
Audi Q4 e-tron nu a fost gândit de la zero drept un SUV de mare performanță. Nu vă lăsați păcăliți de nivelul de putere oferit de cea mai puternică versiune a acestuia, pentru că până și 299 CP pot părea puțini dacă luăm în considerare greutatea modelului 50 quattro.
Depășind 2.2 tone la gol, accelerația în linie dreaptă poate fi considerată adecvată, dar nicidecum un punct de referință în industrie. Audi Q4 e-tron 50 quattro poate accelera până la 100 km/h în 6.2 secunde, iar viteza maximă a modelului electric este limitată la 180 km/h.
Cifrele sunt mai mult decât decente, chiar și atunci când le comparăm cu cele ale SUV-urilor de dimensiuni similare echipate cu motoare termice sub capotă.
Cu toate acestea, modul în care te face să te simți o mașină electrică la volan este cu totul diferit.
Deși ai 460 de Nm de cuplu ce apasă pe coloana ta din momentul în care începi să accelerezi, scaunele moi, antifonarea exemplară a mașinii și suspensia confortabilă (chiar și în modul Dynamic) te izolează de experiență destul de mult. iar auditiv, singurul feedback pe care îl primești vine din difuzoare.
Comparativ cu rivalii săi, Q4 e-tron 50 quattro se află fix în mijlocul plutonului. EQA 350 4Matic și ai săi 292 CP te pot duce la aceeași viteză de 100 km/h în 6 secunde, deci insesizabil mai rapid decât rivalul german. VVolkswagen iD.4 GTX cu aceeași 299 CP are fix același timp de accelerare ca Audi Q4 e-tron. Doar Skoda Enyaq e ceva mai lent, la 6.9 secunde, lesne de înțeles, având în vedere puterea totală de 265 de cai.
Pentru obiectivitate, la secțiunea "nu ne-a plăcut" ar fi trebuit trecut și lipsa camerei pentru mers înapoi și lipsa sistemului de acces fără cheie. Chestiuni surprinzătoare pentru pretențiile și prețul modelului.