Performante
Spuneam că ar mai fi fost loc de vreo 50 de Nm sub capotă. Asta ca să ai niște explozii plăcute și să derulezi mai repede decoul. Însă, și accelerările progresive aduc un timp bun de la 0 la 100 de km/h: 8.1 secunde.
Dacă ne uităm la rivali, vedem că Mazda 6 Wagon accelerează în același timp până la 100 de km/h. Culmea, și Skoda Superb Scout are nevoie tot de 8.1 secunde.
Senzația că este o struțo-cămilă am avut-o și eu, când o privești din anumite unghiuri este cam urâțică. Spre exemplu, în chiar prima fotografie pare o mașină făcută din două bucăți, fața de sedan, spatele de suv coupe. Și chiar, de ce neo-sedan? Bine, având în vedere ce inovații a adus Citroen de-a lungul timpului, este posibil să vedem o nouă clasă, cea a neo-sedanelor. De remarcat spațiul generos de la interior și faptul că bordul și consola centrală nu sunt sufocate de butoane și butonașe.