Siguranta
Citroen C5X nu a fost încă testat de EuroNCAP, însă, având în vedere că este dezvoltat pe aceeași platformă cu Peugeot 508, fratele de concern, putem presupune că punctajul de 5 stele, obținut de acesta în 2018, i se poate aplica și lui Citroen C5X.
În plus, mașina vine cu o mulțime de sisteme de siguranță, unele dintre ele standard: frânare automată în situații de urgență, recunoașterea semnelor de circulație, monitorizarea unghiului mort, avertizare la depășirea benzii de rulare și monitorizarea stării de oboseală a șoferului.
Senzația că este o struțo-cămilă am avut-o și eu, când o privești din anumite unghiuri este cam urâțică. Spre exemplu, în chiar prima fotografie pare o mașină făcută din două bucăți, fața de sedan, spatele de suv coupe. Și chiar, de ce neo-sedan? Bine, având în vedere ce inovații a adus Citroen de-a lungul timpului, este posibil să vedem o nouă clasă, cea a neo-sedanelor. De remarcat spațiul generos de la interior și faptul că bordul și consola centrală nu sunt sufocate de butoane și butonașe.