Vizibilitate
Vă imaginați că formele acestea îndrăznețe, cu care Citroen și-a cucerit mereu audiența, vin la pachet cu unele compromisuri în privința suprafeței vitrate.
N-aș vrea să vorbesc cu păcat, dar dacă ar fi să mă refer la Citroen C4 Coupe și la C5X, e ca și cum francezii au uitat că șoferii se mai uită și în retrovizoare. Luneta are forme ciudate, înguste, iar ultimul rând de montanți incomodează în viraje strânse.
Din fericire, C5X vine disponibil încă din standard cu senzori de parcare față și spate și cameră video de marșarier. Există și o cameră cu vedere la 360 de grade, pe lista de opționale. Calitatea camerelor a crescut, față de modelele actuale.
Senzația că este o struțo-cămilă am avut-o și eu, când o privești din anumite unghiuri este cam urâțică. Spre exemplu, în chiar prima fotografie pare o mașină făcută din două bucăți, fața de sedan, spatele de suv coupe. Și chiar, de ce neo-sedan? Bine, având în vedere ce inovații a adus Citroen de-a lungul timpului, este posibil să vedem o nouă clasă, cea a neo-sedanelor. De remarcat spațiul generos de la interior și faptul că bordul și consola centrală nu sunt sufocate de butoane și butonașe.