Tehnologie
Citroen și-a făcut temele la acest capitol și a discutat cu clienții săi. Cu toate acestea, nu înțeleg cum am ajuns la un ecran de 7 inch pentru instrumentarul de bord. Nu are o grafică sofisticată și nici posibilitățile de personalizare nu sunt spectaculoase. Citroen compensează cu un Head-Up Display color foarte bun și de dimensiuni generoase, un prim pas către indicații de realitate augmentată.
Și, în centrul planșei de bord, minunea minunilor: avem un ecran de 12 inch, cu un sistem multimedia de nouă generație. Puterea de procesare este mai bună, meniul e mai bine structurat, iar grafica e mai bună decât pe celelalte modele din gamă. Prin urmare, un plus pentru francezi.
Sistemul de infotainment este disponibil cu Apple CarPlay și Android Auto fără fir, are acces la informații în Cloud și dispune de un asistent vocal mult mai iscusit în a înțelege limbajul liber.
Senzația că este o struțo-cămilă am avut-o și eu, când o privești din anumite unghiuri este cam urâțică. Spre exemplu, în chiar prima fotografie pare o mașină făcută din două bucăți, fața de sedan, spatele de suv coupe. Și chiar, de ce neo-sedan? Bine, având în vedere ce inovații a adus Citroen de-a lungul timpului, este posibil să vedem o nouă clasă, cea a neo-sedanelor. De remarcat spațiul generos de la interior și faptul că bordul și consola centrală nu sunt sufocate de butoane și butonașe.