Dacia Duster
Test cu Dacia Duster 1.5 dCi 4x4: Legături de sânge
De Dacia Duster mă leagă multe amintiri. Primele datează încă din 2010, atunci când călcam pentru prima oară pe pământ marocan cu misiunea de a fi printre primii români care testează primul SUV al brandului de la Mioveni. I-am spus atunci „Prințul deșertului”, crezând că o să fie un titlul original. Am crezut asta și eu, dar și alți zeci de jurnaliști prezenți la eveniment și impresionați de calitățile off-road ale Duster-ului în zonele aride de lângă Marrakech.
Anii au trecut și m-am reîntâlnit cu Duster în aproape toate formulele posibile: cu 4x4, cu 4x2, cu transmisie automată, cu facelift, fără facelift, cu chef de aventură, cu unele probleme sâcâitoare, dar întotdeauna cu capacitatea de a mă face mândru că mașina asta e una românească.
A doua generație Duster a evoluat mult. Cam la fel de mult ca un coleg de generală cu care te vezi după 20 de ani, așa cum bine compara și Mircea în testul lui cu versiunea 4x2 automată, testată în Grecia. Revederea mea cu Duster a fost însă una ceva mai aprofundată. Ca și cum aș fi făcut un întreg concediu cu colegul revăzut după 20 de ani.
Am parcurs 2100 de kilometri cu noul Dacia Duster în cadrul unui proiect special, pe care l-ați putut urmări vreme de aproape două săptămâni pe Automarket. #CuDusterÎnCreieriiMunților mi-a dezvăluit multe dinte punctele forte și puntele slabe ale SUV-ului de la Mioveni.
Enorm progres, felicitari dacia, multumin Renault ca ne invata cum sa facem masini. Modelul nou de Duster este efectiv frumos pe strada si exprima calitate si arata foarte bine, comparabil cu SUV-uri mult mai scumpe decat el