Performante
Nu ne-am făcut prea multe speranțe în ceea ce privește performanțele pe asfalt ale lui Duster. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 12.4 secunde, adică după ce ai avut timp să observi decorul și după ce ai schimbat cu mânie treptele scurte despre care vă vorbeam mai devreme.
Bineînțeles, nu vă așteptați ca timpul ăsta să aibă vreo legătura cu realitatea, mai ales dacă apăsați butonul Eco.
Seat Ateca, Skoda Karoq, Renault Kadjar, Peugeot 3008, Opel Grandland X, Mazda CX3, Kia Stonic și Fiat 500X sunt mai rapizi decât Duster, însă majoritatea vin fără greutatea adițională a unei tracțiuni integrale și cu ceva resurse în plus.
Un Suzuki Vitara comparabil are fix același timp de accelerare, în vreme ce fratele SX-4 S-Cross este chiar mai lent, reușind să atingă 100 de km/h în 13 secunde. Deci nu putem spune că Duster își găsește prea mulți rivali pe măsură, chiar dacă încearcă să lupte în ambele segmente.
Enorm progres, felicitari dacia, multumin Renault ca ne invata cum sa facem masini. Modelul nou de Duster este efectiv frumos pe strada si exprima calitate si arata foarte bine, comparabil cu SUV-uri mult mai scumpe decat el