
Vizibilitate
În general, vizibilitatea nu este o problemă, în sensul că oglinzile laterale și luneta au dimensiunile corecte. În ceea ce privește suprafețele vitrate, nu ar strica să fie mai mari. Dacia a optat pentru geamuri a la Hummer H2.
Din fericire, Dacia Duster poate fi echipată cu o cameră la 360 de grade, dar și cu un asistent pentru unghiul mort.
Camerele video îți oferă o vedere destul de bună, inclusiv la nivelul roților (ca să poți parca aproape de bordură, spre exemplu) și, așa cum spuneam, chiar și în vârf de pantă pentru a vedea ce se află în fața ta. Claritatea camerelor nu este cea mai bună din industrie, dar te ajută în situațiile dificile.
Sunt curios cât durează până apar snobii fără bani, aspiratoare de deșeuri din Germania. Și, desigur, pacientul site-ului, inexorabil de la Bălăceanca, zis și jenică_o_are_mică. Altfel, felicitări Dacia. De remarcat în special designul care nu e doar matur, mai ales în comparație cu prima generație, dar e mai reușit decât la multe alte modele cu ifose premium. O mașină cinstită și practică pentru clienți cu "common sense". Mi-ar plăcea ca Dacia sa vina și cu niște break-uri cu design și echipare asemănătoare Duster și Bigster. Da, încă e o piață pentru asa ceva.