Vizibilitate

4.0

În general, vizibilitatea nu este o problemă, în sensul că oglinzile laterale și luneta au dimensiunile corecte. În ceea ce privește suprafețele vitrate, nu ar strica să fie mai mari. Dacia a optat pentru geamuri a la Hummer H2.

Din fericire, Dacia Duster poate fi echipată cu o cameră la 360 de grade, dar și cu un asistent pentru unghiul mort.

Camerele video îți oferă o vedere destul de bună, inclusiv la nivelul roților (ca să poți parca aproape de bordură, spre exemplu) și, așa cum spuneam, chiar și în vârf de pantă pentru a vedea ce se află în fața ta. Claritatea camerelor nu este cea mai bună din industrie, dar te ajută în situațiile dificile.

  • Matei_cel_nou, vineri, 06.06.2025 13:31

    Sunt curios cât durează până apar snobii fără bani, aspiratoare de deșeuri din Germania. Și, desigur, pacientul site-ului, inexorabil de la Bălăceanca, zis și jenică_o_are_mică. Altfel, felicitări Dacia. De remarcat în special designul care nu e doar matur, mai ales în comparație cu prima generație, dar e mai reușit decât la multe alte modele cu ifose premium. O mașină cinstită și practică pentru clienți cu "common sense". Mi-ar plăcea ca Dacia sa vina și cu niște break-uri cu design și echipare asemănătoare Duster și Bigster. Da, încă e o piață pentru asa ceva.

  • Andrei, vineri, 06.06.2025 13:45

    Dacă e ceva ce nu-mi place la modelul actual e suprafața vitrată prea mica. Geamurile laterale ar fi trebuit sa fie mai jos cu vreo 5cm minim. Îi dă un aspect de furgoneta, din lateral. Un model reușit și popular. Sincer, 4x4 nu e tocmai necesar, poate de aceea nici nu e o prioritate pentru Dacia.

  • Yeti, vineri, 06.06.2025 14:57

    Da, stiu "astea sunt preturile in ziua de azi", dar ca sa numesti o masina "masina poporului" ar trebui ca orice om sa si-o permita.

  • Matei_cel_nou, vineri, 06.06.2025 17:30

    "Orice om" nu și-a permis niciodată o mașină, nici măcar adevărata mașină a poporului. Și nici nu își va permite.