
Tehnologie
Începând cu nivelul de echipare Expression, Dacia îți pune la dispoziție un instrumentar de bord complet digital, de 7 inch. Este ușor personalizabil, aerisit, iar informațiile afișate sunt ușor de citit. Mulți producători aleg să te bombardeze cu informații și să aglomereze, inutil, instrumentarul de bord. Dar nu este cazul aici.
Display-ul central al sistemului multimedia are 10.1 inch și este disponibil, la fel, începând cu nivelul de echipare Expression. Noi am avut nivelul de top Extreme, așadar, am avut ambele display-uri, standard.
Sistemul multimedia propus de Dacia se mișcă bine, mai puțin atunci când încarcă hărțile pentru prima oară, la pornirea mașinii. Meniul este destul de intuitiv și include un nou sistem de informații All Road, care afișează diverse informații necesare în off-road.
Dacă bifezi pachetul Tehno Pack, primești și o zonă de încărcare wireless pentru telefonul mobil. Dacă nu bifezi această dotare, îți poți încărca telefonul mobil sau orice alt dispozitiv compatibil, cu ajutorul celor două port-uri USB-C și a prizei la 12V pe care le regăsim în partea frontală a tunelului median.
Și pasagerii din spate au două porturi de încărcare USB-C.
Sunt curios cât durează până apar snobii fără bani, aspiratoare de deșeuri din Germania. Și, desigur, pacientul site-ului, inexorabil de la Bălăceanca, zis și jenică_o_are_mică. Altfel, felicitări Dacia. De remarcat în special designul care nu e doar matur, mai ales în comparație cu prima generație, dar e mai reușit decât la multe alte modele cu ifose premium. O mașină cinstită și practică pentru clienți cu "common sense". Mi-ar plăcea ca Dacia sa vina și cu niște break-uri cu design și echipare asemănătoare Duster și Bigster. Da, încă e o piață pentru asa ceva.