
Performante
Așa cum spuneam, ai la dispoziție 281 de cai putere și de un cuplu de 697 Nm. În gama Ranger, versiunea PHEV este a doua cea mai rapidă, imediat după versiunea Raptor, care vine la pachet cu 292 CP și un cuplu de 600 Nm.
Ranger PHEV sprintează până la 100 de km/h în 9.2 secunde. Așa cum spuneam mai sus, nu este o mașină făcută să pleci primul de la semafor. Pentru astfel de momente, Ranger Raptor este mai potrivit, deoarece atinge 100 km/h în 7.9 secunde. Indiferent dacă alegi versiunea PHEV sau versiunea Raptor, viteza maximă este aceeași, adică 180 km/h.
Sincer să fiu, nu mă dau foarte tare pe spate pick-urile, de câțiva ani am tot folosit la muncă, dar de fiecare dată japoneze, ba Mitsubishi, ba Nissan, ba Toyota, fie manuale, fie automate, motoare de 2 l și peste. Eh, asta e altceva, după pick-upurile de la Ford am întors întotdeauna capul. Bordul, materialele, sunt diferite. Altă filosofie, altă calitate, altă croiala. Păcat că ați pus o grămadă de poze nerelevante, foarte multe exterioare și atât de puține din interior. Ar fi fost interesant de văzut și bancheta/locurile spate, de ce nu și bena, detalii din interior. Poate cu altă ocazie. Una peste alta chiar dacă este o mașină de nișă, la prețul asta aș preferă-o oricând in detrimentul multor altora la același preț. O rulotă după ea și... timp să ai.