Performante
Pentru că vorbim de un SUV subcompact ce a fost creat pentru folosirea în mediul urban cu un consum infim, așa cum v-ați putea deja imagina, Honda HR-V e:HEV nu este neaparat un campion gata de Spa-Francorchamps.
Conform producătorului japonez, HR-V poate accelera până la 100 km/h în 10.7 secunde, un timp decent, dar care nu te va face să simți valuri de adrenalină. Poate vei blama puțin sunetul de sub capotă, dar chiar și așa, accelerația lui HR-V poate fi definită drept decentă.
Rivalii săi au numere la fel de slabe, fiind gândite în același spirit de eficiență. Hyundai Kona HEV, de exemplu, deși are mai multă putere, cu 141 CP la dispoziție, este mai lentă până la viteza de referință, având nevoie de 11 secunde. Renault Captur E-Tech urcă chiar până la 143 CP, dar chiar și așa, nu poate accelera mai repede de 10.6 secunde, fiind cu doar 0.1 secunde mai rapid decât HR-V.
În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.