Calitate / Pret

3.0

La prima vedere, ai putea fi tentat să judeci greșit prețul cerut de Honda pentru noul HR-V. Cel mai ieftin model pleacă de la 33.540 de euro, destul de mult pentru un crossover din acest segment. Chiar și așa, o privire în detaliu la ce primești în această echipare (Advance) scoate la iveală faptul că strategia Honda este de a aduce în România modele dotate foarte bine.

Practic, chiar și în versiunea de bază primești o mașină foarte bine dotată, iar pentru a ajunge la un nivel similar de echipare, pe modelele rivale, va trebui să bifezi destul de multe opțiuni. Printre altele vei avea la dispoziție faruri automate LED cu comutare automată a fazelor, stopuri LED, trei moduri de condus, cutie de viteze automată, climatizare pe două zone, cameră de marșarier, geamuri electrice, scaune încălzite și volan încălzit, sistem multimedia cu display de 9 inch și jante pe 18 inch.

Versiunea testată de noi, Advance Style urcă prețul până la 35.540 de euro și aduce în plus bare longitudinale pe plafon, o culoare în două tonuri a caroseriei, faruri adaptive LED și un sistem audio premium cu 10 difuzoare.

Pentru a ajunge la un nivel de echipare apropiat, Toyota Yaris Cross trebuie achiziționată în configurația Exclusive Elegant, cu un preț de 26.200 de euro. Pe de altă parte, Hyundai Kona HEV este disponibilă doar în nivelul de echipare Highway, de pe care lipsesc multe dintre opțiunile disponibile standard pe HR-V. Ea are un preț de 24.400 de euro. Renault Captur E-Tech are un preț de pornire de doar 22.400 de euro, dar pentru a ajunge din urmă modelul japonez pe partea de dotări, va trebui să urci cu opționalele până la aproximativ 26.000 de euro. Chiar și atunci unele opțiuni vor lipsi, de exemplu jantele pe 18 inch.

  • ds, joi, 05.05.2022 12:21

    În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.

  • @ds, joi, 05.05.2022 14:24

    daca va fi ca la Toyota POATE vei vedea servisarea cand esti al 3 lea proprietar

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:40

    @ds ce e de vazut la serivsare? Mufe care intra si ies in baterie/motor. Servisarea e simpla, costurile in schimb o sa fie "interesante". Honda a distrus tot ceea ce cladise pe piata europeana. Cum e posibil sa aduci numai hibrizi? Nu toata lumea traieste in orase.

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:41

    ..sau langa circuit. (ca sigur o sa se trezeasca vreunul sa zica de Civic TypeR)

  • ds, joi, 05.05.2022 19:43

    @NIGGAPLS :)))) Mai ușor cu mufe care intră/ies, că nu e chiar așa, mai este și motorul termic cuplat la cele electrice. Iar ăla e și pe post de generator și cu rol de motor clasic. Belea mare! Eu vorbesc de Doreii de prin service-uri, că doar sunt pățit cu vreo trei mașini, din care două în garanție, una pe la 50.000 km, alta la vreo 20.000, n-au fost în stare să găsească defectul nici după patru vizite. Calitatea meseriașilor e la pământ.

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 20:20

    @DS Da, ai dreptate, sa le repari e bataie multa de cap si necesita un specialist/scule. Dar in afara de tinichigerie, nimic nu se mai repara in service, se inlocuieste.

  • Andrei, joi, 05.05.2022 21:41

    De ce s-ar complica cineva cu masina asta cvasi inutila, cand poti lua o compacta mai ieftin, cu spatiu mai mare si un motor decent? Ce au asiaticii astia cu sistemul ala de inchidere a usilor, venit din anii'90? Toti, Honda, Toyota, nu conteaza.

  • Vlad, marţi, 10.05.2022 09:12

    Mi-ar placea un test drive cu Honda HR-V. Am si eu un fix cu portbagajul, pare cam mic 320l :))) Dar o pun pe lista, chiar trebuie sa schimb masina si mi-ai atras atentia cu ce ai punctat aici in articol

  • Eugen, vineri, 13.05.2022 12:15

    Seamana izbitor cu Mazda...si la bord interior CX30 si cea electrica. Nu totul se rezuma la consum la 35000 eur