Performante
Deși designul exterior al lui Lexus ES te-ar putea trimite cu gândul la modele precum LC sau RC, versiunea adusă în Europa nu are nicio pretenție sportivă.
Astfel, sistemul propulsor de 218 CP te poate duce de la 0 la 100 km/h în 8.9 secunde, iar de acolo la o viteză maximă de 180 km/h. Ce să-i faci, acesta e compromisul adus de combinatia hibridă cu sistem e-CVT.
Încearcă să conduci sportiv și vei întelege imediat de ce cutiile de viteze CVT nu sunt chiar recomandate pentru astfel de exerciții. Sigur, sistemul de pe ES încearcă să simuleze trepte de viteză convenționale, dar chiar și cele mai bune intenții au limitele lor.
Rivalii lui ES300h din Germania se descurcă considerabil mai bine, pe toată linia. BMW 520i atinge viteza de referință în 7.9 secunde, Mercedes-Benz E200 e și mai rapid, cu 7.5 secunde, în timp ce Audi A6 40 TDI are nevoie de 7.6 secunde.
Chiar dacă, pe hârtie, lucrurile nu arată ideal, Lexus ES300h se simte destul de agil pe drum, iar accelerația sa e liniară, fără niciun fel de sincope.
4.3 ? Tonale primeste 4.4 cu motorul ala anemic de 1.5 si masina asta care este la ani lumina ia un punctaj mai mic ?