Vizibilitate
Când inginerii și designerii Lexus au pus totul pe hârtie în cauzl lui LC, este evident că designerii au avut câștig de cauză la nivel exterior. Iar asta "transpiră" în general prin trei indicii universal valabile: designul agresiv și inedit, jantele mari (21 de inch în cazul lui Lexus LC, o premieră în segment) și suprafețele vitrate reduse ca dimensiuni.
Știi, geamurile "încurcă" atunci când vine vorba de design, iar singurele motive pentru care ele apar pe mașinile de serie sunt cele legate de legislație.
În viața reală, însă, vizibilitatea pe care o ai atunci când te afli la volan este în general invers proporțională cu "wow"-urile pe care le primește mașina atunci când e văzută pe șosea. Pentru că nu există coupe adevărat care să aibă o vizibilitate posterioară de cinci stele.
În cazul lui LC, lucrurile nu aveau cum să stea altfel. Chiar dacă luneta nu pare atât de mică atunci când te afli în interior și-ți oferă un unghi acceptabil la nivel de vizibilitate, chiar dacă montanții parbrizului nu sunt atât de groși pe cât pare în fotografii, de exemplu, LC nu este tocmai cea mai bună mașină pentru un începător din punctul de vedere al vizibilității. Mai ales dacă reperul acestuia este vreun SUV.
Ajută însă sistemele de asistență și camerele montate de jur împrejurul mașinii.
Absolut fenomenala masina mai ales din punct de vedere al designului!