Lexus LC

3.5 Hibrid (V6) 359CP Aut1 Sport Premium

Performante

4.0

Fie că vorbim despre versiunea hibridă, fie că vorbim despre cea benzină, Lexus LC este un coupe destul de greu, masa totală depășind două tone. Tocmai acest aspect face ca valorile de accelerație să nu fie tocmai impresionante. În cazul versiunii testate de mine, sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 5 secunde. Versiunea cu motor V8 scade această valoare la 4.7 secunde.

Nu sunt valori spectaculoase. Este suficient să vă spun că un Golf R poate atinge 100 de km/h mai repede decât LC500h. În aceste condiții, cred că este inutil să vă spun că un Porsche 911 Carrera face „suta” în doar 4.2 secunde și are doar 385 de cai, nu 477 ca versiunea V8 a lui Lexus LC. Există însă și coupe-uri ceva mai lente. Spre exemplu, un Mercedes-Benz S450 Coupe, cu 4Matic, ajunge la 100 de km/h în 5.5 secunde.

BMW Seria 8 nu are o versiune comparabilă, însă este suficient să spunem că dieselul 840d cu xDrive ajunge la 100 de km/h în 4.9 secunde. Dar, fiindcă tot am adus vorba de BMW, m-aș opri la i8, care pare a fi un concurent mult mai potrivit pentru Lexus LC500h. Modelul german are tot o configurație hibridă, însă de tip plug-in, adică poate fi alimentat la priză. Ea dezvoltă 374 de cai putere și poate asigura o accelerație de la 0 la 100 de km/h în doar 4.4 secunde, deci mult mai bine decât rivalul japonez.

  • CRCTȘ, miercuri, 04.09.2019 11:01

    Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?

  • pipo, miercuri, 04.09.2019 13:05

    Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.

  • Andrei, miercuri, 04.09.2019 16:22

    Punctajul e de neinteles, presa critica tinuta de drum la viteza mica, sistemul multimedia slab si spatiul limitat de pe bancheta lucruri, erori impardonabile la acest nivel de pret. Ca orice Lexus sau Toyota vine cu cateva erori fatale, dovada si vanzarile aproape inexistente.

  • nume, miercuri, 04.09.2019 18:55

    Un test auto obiectiv si/sau ajutator? Cu greu o sa gasesti in "presa" romaneasca. Citare din Top Gear UK: "Everything about the LC is bold - the design, the technology, the price point – and it backs it all up with a genuinely-engaging driving experience. On one condition… That you ignore the hybrid and buy the LC500, because the difference in powertrain response, overall performance and general driving satisfaction is night and day. Make no mistake, the hybrid is a clever piece of technology, but trying to improve a flawed piece of technology (the CVT ‘box) by throwing more technology at it just doesn’t wash. You can Tipp-Ex out a stain on your white shirt, but it’s never going to solve the problem entirely. The LC500h is a 6/10 car. The 8/10 LC500, then, is resounding proof that until the combustion engine is carried off on a stretcher for good, the old way is still the way forward."