Siguranta
Nu prea vezi mașini atât de exotice distruse la testele EuroNCAP. Cu toate acestea, constructorii se asigură că mașinile rapide din propriile game pot oferi cel mai înalt nivel de siguranță. Lexus LC500h promite asta, fiind dezvoltat pe o platformă nouă, care se numește Global Architecture for Luxury Vehicles. Potrivit Lexus, arhitectura aceasta (prescurtată GA-L) este cea mai rigidă pe care japonezii au creat-o vreodată. Este mai rigidă chiar și decât cea din fibră de carbon a supercarului Lexus LFA, despre care aminteam mai devreme. Prin urmare, structura habitaclului nu ar trebui să fie în pericol în cazul unui impact frontal.
Pentru situații neplăcute, Lexus LC500h beneficiază de un total de 10 airbaguri. Impresionant, pentru că o să te străduiești să le găsești ascunse prin habitaclu. Chiar și pasagerul are un airbag pentru genunchi.
La acest habitaclu bine căptușit se mai adaugă sistemul de management al dinamicii, pilotul automat adaptiv, sistemul de avertizare și de menținere a benzii de mers, recunoașterea semnelor de circulație, asistentul pentru faza lungă, sistemul care anticipează iminența unui impact, asistentul la plecarea din rampă și senzorii de presiune în pneuri.
Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?