Deși are puțin peste 3 tone, off-roaderul german atinge 100 de km/h în 4.7 secunde, fiind cu doar 0.3 secunde mai încet decât G 63. Viteza maximă este de 180 km/h.
45-48 kwh consum? Enorm! Să dai 200.000 pe moftul ăsta trebuie să mai ai în garaj cel puțin un Rolls și un SF90 Spider.
Matei_cel_nou, miercuri, 07.05.2025 14:55
Mașina asta trebuia testata în off-road, acolo strălucesc cele 4 motoare care ar trebui sa fie superioare oricărui sistem de diferențiale. Și cum se comporta cu cele 3 tone.
Pe șosea nu prea interesează pe nimeni autonomia și ținuta de drum, e doar o mașină de fițe. Nu o ia nimeni ca sa facă sute de kilometri sau sa meargă în confort.
Marius, miercuri, 07.05.2025 15:19
Ce pierdere de timp, energie și bani!
De ce ai da bani pe varianta asta electivă?!
zarnesteanu, miercuri, 07.05.2025 15:28
G Class sta foarte bine la greutate. Cadillac Escalade IQ are 4.1 tone. E drept ca si autonomia trece de 725 km.
In rest, cine isi permite masini de banii astia nu se uita la ce poate si cum poate. 100% ca nu ies cu ele pe drumuri forestiere, sa manance din portbagaj.
45-48 kwh consum? Enorm! Să dai 200.000 pe moftul ăsta trebuie să mai ai în garaj cel puțin un Rolls și un SF90 Spider.