Performante
Toți acei ponei de sub capotă se văd și în performanțele lui GLC 400e. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.6 secunde, în timp ce unui X3 xDrive30e i-ar lua 6.1 secunde cu ai săi 292 CP.
Audi Q5 55 TFSIe câștigă competiția la acest capitol, cu o accelerație de 5.3 secunde, mai rapid decât rivalul din Stuttgart.
În modul pur electric, vitezele maxime sunt comparabile, cu un mic avantaj pentru GLC, care urcă până la 140 km/h, în timp ce modelele Audi și BMW se opresc la 135 km/h. Probabil pentru a te salva de vreo amendă.
Dacă vorbim despre viteza maximă declarată, Audi câștigă din nou, la limită: 239 km/h versus 237 km/h pentru GLC. BMW X3 ajunge iarăși pe trei, cu 210 km/h. Nu că ar fi foarte relevante aceste viteze în afara autostrăzilor germane.
Modelul acesta, chiar dacă este la a doua generație, pare să aibă pedigree. Este ca un smoking pentru bărbați. Clasic, mereu la modă, nimic ostentativ, totul la locul lui. Puține mărci reușesc asta.