Tehnologie
Porsche a concentrat această mașină pe o nișă în care diagonala ecranului e mult mai puțin importantă decât cursa și alezajul motorului boxer cu 6 cilindri. Altfel spus, vorbim de o "ligă" specială în care prioritățile sunt răsturnate și logicile lumii actuale sunt frânte.
Cu toate astea, bineînțeles că toate cele 1948 de mașini se vor vinde ca pâinea caldă, dacă asta era problema.
Vă spuneam că sistemul PCM (Porsche Communication Management), care integrează display-ul central cu navigație și conexiune cu telefonul este înlocuit în versiunea standard de un bord care seamănă mai degrabă cu cele pe care le vedem în motorsport: butoane, plastic și cam atât. Mai mult, nici sistemul audio de 150W cu 8 incinte acustice sau pachetul Connect Plus nu sunt integrate în ceea ce am putea numi "versiune de bază" a lui 911 Speedster. Dar nu o numim așa, pentru că toate aceste elemente de confort sunt de fapt opționale gratuite pe această mașină. Altfel spus, le comanzi doar dacă vrei, fără să plătești nimic pentru ele.
Pachetul tehnologic "palpabil" este însă doar o parte infimă din tehnologia integrată de mașină. De exemplu, inginerii Porsche sunt gata să-ți explice o seară întreagă (s-a întâmplat asta) despre cum tijele și arcurile supapelor au fost programate special pentru acest motor, cum procesul de lubrifiere este identic cu cel al motoarelor din motorsport, cum injecția la 250 de bari este construită pe un tipar de spray care crește eficiența și cum au ajuns să utilizeze o soluție cu perete dublu pentru sistemul de evacuare. Paradis pentru pasionați.
Dar da, nu are Apple CarPlay și Android Auto. Probabil pentru că mașina asta va funcționa mulți ani după ce Apple CarPlay și Android Auto vor fi înlocuite de noi invenții tehnologice superioare. Nu de alta, dar 911 a cam trecut cu brio testul timpului de vreo 56 de ani încoace.
Cine ti-a cerut să împarți această experiență cu noi ? :).