Porsche Cayenne Coupe

Cayenne Turbo Coupe V8 4.0 litri 550 CP Aut8

Siguranta

5.0

Versiunea Coupe încă nu a ajuns pe mâinile specialiștilor EuroNCAP pentru o testare completă. Însă actuala generație a SUV-ului Cayenne a fost trântită de pereți în 2017, când a obținut un scor general de cinci stele.

Gradul de protecție pentru pasageri este impresionant cu un procent de 95%, în timp ce gradul de protecție pentru pasagerii infanți este de 80%.

Cayenne Coupe folosește toate sistemele de siguranță active și pasive ce se regăsesc și pe fratele său fără linie coupe, așa că putem spune că scorul va fi repetat și de versiunea Coupe.

  • Kirotractor, miercuri, 17.07.2019 12:05

    Cu așa ceva trebuia să înceapă Porsche marea SUV-izare-n 2002. N-au avut totuși curajul unei duble blasfemii -- a doua ar fi fost asta, adică mastodontizarea :-) lui 911. Pe scurt, mașina e perfectă -- dar numai evaluată-n izolare și cu maximă eco-detașare. Ba și c-un grad de socio-ignorare a (non)calității umane incluse-n targetul de clientelă vizat. N-o să mai cârcotesc iar pe tema inutilității mega-SUVurilor, indiferent de marcă. Dar, oricât de *zen* încerc să fiu (și)n trafic, nu rezist să nu-mi descarc 3-4 kW de iritări. Cauzate, evident, de 90% din șoferii de mamuto-suvuri (poate 80%? -- în fine, nu generalizez totuși.) ...Deși majoritatea conduc EXACT AȘA CUM TRĂIESC. Adică: - fură (startul la semafoare-i normal, dar prioritatea?!...) - presează *frăierimea* prin pseudo-intimidare = rulând, dar și frânând la o palmă de stopurile altora - amenință = băgând semne obscene, simultan cu flash-uri + claxoane-n zone cu viteză limitată - practică nonșalant arbitrariul nesimțit = nesemnalizând nici când încalecă liniile de tramvai - se p.șă cu boltă pe nevoile altora = parcând tot la o palmă... de ușa mea, clar. :-) Și tot așa până s-ar însera aș putea continua... dacă ar merita.

  • adi_10, miercuri, 17.07.2019 14:44

    geniala masina la interior, insa la exterior nu imi pot face nici o idee din cauza culorii...groaznica culoare!!!

  • Question, miercuri, 01.04.2020 21:52

    So...nu v-a placut pretul, dar totusi a luat 4 stele la categoria pret de achizitie. Care e logica? Fiind cel mai scump, n-ar trebui sa aibe o stea sau 2? Apropo, nu uitati de Stelvio. Sau ati uitat ca sa ia Porsche punctajul maxim? Sorry, dar nu sunteti impartiali si ar trebui.