Secretul longevității
Venirea pe lume a lui Porsche Cayenne, în 2002, a mai atenuat din loviturile primite de Macan, atunci când a fost dezvăluit pentru prima dată în 2014. Deși producătorul din Stuttgart promisese că se va limita doar la Cayenne în ceea ce privește SUV-urile, fără intervenția promptă a lui Macan în peisajul automobilistic, iubitul brand german ar fi avut ceva probleme în ziua de azi.
Asta pentru că apetitul pentru SUV-uri și crossovere al clienților din ziua de azi pare să nu poată fi stăvilit. Ne-o arată cifrele de vânzări, dar și configurația parcurilor auto din toată lumea în acest moment. Vorbește cu vecinul tău despre planurile sale de achiziții auto din viitorul apropiat și șansele să auzi cuvântul SUV în conversație sunt extrem de mari.
Macan nu a făcut nimic altceva decât să umple un loc apărut în piața mașinilor premium. A devenit în scurt timp cel mai bine vândut produs al companiei din Stuttgart. Motivele din spatele acestei popularități sunt simple: prețul și forma. Macan este unul dintre cele mai accesibile modele cu sigla Porsche pe care le poți cumpăra în acest moment și aduce cu sine și toate atuurile unui SUV, la pachet cu un comportament rutier demn de invidiat.
E de înțeles de ce Porsche a decis să nu îl retragă de pe piață, deși a depășit deja 7 ani de producție. Nemții vor ca următoarea generație să devină pur electrică, însă, până noul Macan va fi gata, era nevoie ca oferta actuală să fie îmbunătățită, pentru a o păstra relevantă încă vreo câțiva ani.
VIDEO CU MAȘINA TESTATĂ:
Porsche tinde către statutul de marcă low-cost al grupului Volkswagen.