
Calitate / Pret
În România, Renault Symbioz are un preț de pornire de 27.350 de euro, cu TVA, în echiparea de bază Evolution. Ai 4 niveluri de echipare: Evolution, Tehno, Esprit Alpine și Iconic.
Cum spuneam, noi am testat echiparea Esprit Alpine, pentru care scoți din buzunar cel puțin 31.450 de euro. Cu tot cu extra dotări precum sistemul audio Harman Kardon, plafonul panoramic Solar Bay, sistemul de camere cu vedere la 360 de grade și altele, mașina mea de test a avut un preț de 37.000 de euro.
Echiparea Iconic este cea de top și vine în standard cu anumite lucruri pentru care trebuie să plătești la Esprit Alpine. Totuși, echiparea Alpine oferă mult mai multă personalitate și este alegerea mea la orice oră. Singurul lucru unic pentru echiparea Iconic este culoarea exterioară absolut superbă Albastru Mercury.
Honda ZR-V are doar două niveluri de echipare și un preț de pornire de 44.150 de euro. Toyota Corolla Cross oferă 3 niveluri de echipare și pleacă de la 35.387 de euro cu TVA.
Interesanta masina. Dar nu inteleg de ce modelele de volum trebuie sa fie oferite doar cu puteri mici. Strica cumva sa existe si o motorizare care sa faca suta in vreo 8 secunde si nu in 10,6? Chiar nu mai are nimeni nevoie de putere si dinamica, ci doar de eficienta si dotari multe? Si daca la Renault e asa, la Dacia e nenorocire. Acolo, in afara de sitemele hibride de pe Duster si Bigster (la fel de anemice si alea, bineinteles) mai vezi doar benzinare mici in 3 cilindri si nu numai turbo, ci chiar ASPIRATE!!! In curand motoarele de drujba puse pe masini o sa fie la ordinea zilei :-(