Performante
Unul dintre punctele forte ale mașinilor electrice a fost mereu capacitatea de accelerare de la 0 la 100 km/h. Chiar dacă acest aspect ar trebui să fie relevant pentru o mașină electrică, cum este relevant consumul pentru un Lamborghini, mulți consideră că senzațiile tari oferite de cuplul maxim disponibil instantaneu reprezintă un avantaj. Așa că toată lumea este obligată să joace după o regulă foarte puțin relevantă în viața reală, dar bună la imagine.
În cazul lui bZ4X, accelerația 0-100 km/h are loc în 7.5 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată la 160 km/h. Dintre rivalii menționați mai sus, doar Hyundai Ioniq 5, cu ai săi 228 CP, este mai rapid, dar numai cu 0.3 secunde. Acesta are și cea mai mare viteză maximă, adică 185 km/h, cu 25 km/h mai mult decât toți ceilalți rivali din acest pluton. Toate celelalte trei mașini sunt limitate la 160 km/h. Volkswagen iD.4 este mai lent cu o secundă decât bZ4X în timp ce Nissan Ariya este la egalitate cu rivalul său japonez.
Oricum ar fi, de notat că vorbim de timpi de accelerație demni de zona sportivă a compactelor, în ciuda faptului că mașinile astea au un gabarit net superior.
Nu v-a placut consumul ridicat de energie, pai normal ca are consum ridicat fiindca e o masina foarte grea, autonomia aia scoasa pe dn cu viteza medie de 66 km/h e lux, in realitate ati vazut si voi ca faceti in jur de 230 de km, penibil, sa dai 60.000 euro sa mergi 200 si ceva de km, se mai mira cineva de ce prefera oamenii termicele?