Performante

5.0

Deși specificațiile tehnice te-ar putea contraria, SUV-ul celor din Wolfsburg nu este neapărat un atlet. Plecările puternice de pe loc au o mică întârziere. Însă, Touareg recuperează în secundele ulterioare pe accelerația 0-100 km/h. Iar rezultatul este excepțional pentru SUV-ul german, care nici nu are o greutate exagerată pentru epoca actuală, în care aproape orice electrică sare de 2.2 tone. Grație unei construcții surprinzătoare, cu un pic peste două tone, Touareg este înșelător de ușor pe picioare.

Astfel, acesta are nevoie de 5.9 secunde pentru 0-100 km/h, timp care este de indiviat și foarte apropiat de rivalii premium. De exemplu, acesta e identic cu cel al lui Q7. În rest, GLE 450 4Matic (367 CP) și BMW X5 xDrive40i (333 CP) sunt în față cu doar 0.2 secunde.

Despre rivalii din Coreea și Japonia nici nu mai are rost să amintim, pentru că sunt cu câteva secunde bune în urmă.

  • Superior, joi, 13.04.2023 14:51

    Singurul concurent direct real este F Pace și nu este luat în calcul deloc. A-i zice că ăsta e un site făcut de oameni cu cunoștințe auto, dar dă cu virgulă de multe ori.

  • Superior, joi, 13.04.2023 14:55

    P. S. Highlander are portbagaj comparabil, 460 fiind în varianta cu ultimile scaune ridicate probabil, sau a lui Rav4.

  • Seriff, joi, 13.04.2023 16:56

    @Superior, rav 4 e trabant pe langa asta, am mers cu ambele, nu au nimic in comun, vin din 2 lumi complet paralele.

  • PMC, joi, 13.04.2023 19:23

    Asa ceva ingroapa smititii de la VW. Cine vrea sa inteleaga de ce VW a ajuns cel mai mare producator auto de volum poate sa se uite la masina asta. Cine vrea sa inteleaga de ce VW o sa devina irelevanta in cativa ani, poate chiar o sa dispara, poate sa se uite la id3. Touaregul acesta e apusul unei istorii superbe. Ce urmeaza e scum, prost si hidos. Eu nu cred ca VW va fi vreodata perceputa ca si companie producatoare de masini electrice. Cred ca de ceea ce li-i frica, de aia n-o sa scape. Asa sa le ajute Dumnezeu.

  • Alternativa, vineri, 14.04.2023 09:22

    Cu 85 de mii nu mai bine iti iei un apartament, il dai in chirie si cu 500 de euro pe luna astfel obtinuti iti iei in leasing orice masina iti doreste sufletul, pe care o schimbi cand vrei ca pe sosete cu orice altceva cand te plictisesti? Si ramai si cu apartamentul...

  • petrush, vineri, 14.04.2023 19:17

    AM,GN. ce mentalitate! nu ne-au placut dimensiunile rubensiene ?! si tu umbli prin praf? de ce te-ai repezit la touareg si nu la polo?

  • Superior, vineri, 14.04.2023 22:06

    @Seriff - ce zic eu, ce înțelegi tu

  • DanG, sâmbătă, 15.04.2023 11:45

    @PMC S-ar putea sa ai dreptate desi e posibil sa se salveze cu modele electrice mici, cum e acel ID2. Pe cat de banale mi se pare ID3,4,5 si 7, pe atat de sexy imi pare cutiuta de ID2.

  • vali42, marţi, 18.04.2023 10:00

    e regretabil sa vezi, intr-un articol redactat de o publicatie, greseli gramaticale: „Comfortul oferit de suspensia...” Confort e corect, nu comfort! cu N!

  • parere, sâmbătă, 22.04.2023 16:23

    RAV4 este peste rebutul asta german. Am fost cu unul si am ramas uimit cat de mult a decazut VW la calitatea interioarelor.

  • @părere, duminică, 23.04.2023 11:59

    vw mai are vreo 10 ani până să ajungă la calitatea toyota. Încă stă bine. :)))))))

  • Investigașul, duminică, 23.04.2023 12:03

    Când ești sărac poți să-ți imaginezi orice, chiar și plata unui leasing din chirii. :)))))) Săracul știe întotdeauna mai bine decât oricine cum să cheltuie banii. :)))))))))

  • paul_jn1, miercuri, 26.04.2023 16:47

    Consum exagerat, fiabilitate scazuta, nu stiu dece a primit 4.8. In comparatie un RAV4 plug in are un consum pe jumatate, fiabilitate foarte buna, 0-100 in 6 secunde, motor 2.5 si datorita faptului ca este hibrid impozit mic, valoare mai buna la revanzare.