Interior
La fel ca la exterior, Volvo mizează pe o apariție mai degrabă discretă a lui XC60 Polestar Engineered în propria gamă. Dacă nu ești pasionat al nișelor lumii auto, e extrem de posibil ca această versiune să treacă neobservată. Pentru că la prima vedere pare un XC60 foarte bine echipat, eventual un R-Design ceva mai fistichiu.
De altfel, la interior există extrem de puține indicii că vorbim despre un XC60 special. Iar indiciile astea se opresc la centurile de siguranță. Care sunt galbene. Un indiciu cât se poate de subtil al faptului că această mașină, dotată standard cu aproape tot ce poți să pui pe un XC60, este una specială. Și ce alt element putea fi mai reprezentativ pentru Volvo decât centurile?
În rest, interiorul nu-ți dă de înțeles că te afli într-o variantă specială a lui XC60. Cu atât mai mult într-una sportivă. Partea bună e că într-un XC60 toate lucrurile sunt la locul lor, designul contemporan întâlnind căldura dintr-o casă scandinavă într-un habitaclu curat și plăcut. Așa cum se întâmplă în cazul tuturor celorlalte versiuni XC60 dotate bine și configurate cu gust.
Cele 3 și 1/2 stele din dreptul performanțelor sunt total irelevante. Mă gândesc că nu îți iei un Volvo pentru liniuțe, mai ales că cele 0.7- 0.8 secunde diferența față de concurență sunt nesemnificative. Ceea ce nu pricep este cum naiba să nu oferi la pachetul de bază, deci vorbim de 77.900 euro, senzori de parcare și camera de marșarier. În schimb oferi scaune R-Design Nubuk-Nappa, pachetul estetic Polestar, sistemul audio Harma Kardon de 600W ștergătoare cu duze de spălare și o grămadă de sisteme de siguranța. Încurcate sunt căile marketingului...