Performante
6.3 secunde pentru 0-100 km/h și o viteză maximă de 180 de km/h. Sunt valori decente pentru un SUV Coupe de 299 cai putere, dar care nu impresionează neapărat prin valori demne de un SUV de performanță. Doar Tesla Model Y și Volvo C40 reușesc performanțe mai bune decât ale lui ID.5 GTX.
Comparația nu este tocmai echitabilă, având în vedere faptul că Model Y are 441 CP pentru a atinge „suta” în 5 secunde, în timp ce Volvo C40 este și mai rapid, cu 4.7 secunde până la 408 CP.
Cumva, însă, va trebui să ne obișnuim ca mașinile electrice să ne ofere mai degrabă senzații tari pe 0-60 km/h, acolo unde cuplul instantaneu și lipsa sunetului de motor te vor impresiona. Asta se întâmplă în cazul oricărei mașini electrice de pe piață și e un element valabil și pe iD.5.
"Doar Tesla Model Y și Volvo C40 reușesc performanțe mai bune decât ale lui ID.5 GTX." Si surorile Kia Ev6 si Ioniq 5, si Nissan Aryia (care stiu ca nu e lansata FIX acuma dar bate la usa). Tragem linie si vedem ca ID5 GTX e chiar in jumatatea de jos a ce poti cumpara din clasa aceasta si la banii ei ...