Ford vrea să curețe aerul din orașe tăind de la rădăcină: utilitare hibride plug-in pentru transportul citadin de marfă
Ford va experimenta în Londra cu 20 de exemplare hibride plug-in ale utilitarei de marfă Transit Custom. Acestea vor încerca să parcurgă distanțele zilnice
După ce acum două săptămâni și-au anunțat oficial planul de viitor în ceea ce privește lansarea a 13 modele electrice și hibride plug-in până în 2020, Ford anunță astăzi primul pas înspre construirea acestui plan. Spre deosebire de celelalte mărci, însă, Ford se lansează pe această nouă direcție printr-un experiment care are scopul de a analiza efectul pe care îl are o utilitară hibridă plug-in în contextul unuia dintre cele mai aglomerate orașe ale lumii: Londra.
Profitând de faptul că a terminat anul 2016 pe prima poziție în clasamentul european al vânzărilor de mașini utilitare, Ford mizează în continuare pe această zonă și anunță faptul că 20 de exemplare experimentale Transit Custom hibride plug-in vor intra în flotele unor companii britanice (livrări, curierat, reparații) spre finalul acestui an, care le vor opera pe străzile din Londra.
Deși Ford nu oferă informații complete legate de autonomia și de performanțele versiunilor hibride plug-in a utilitarei Transit Custom, Ford susține că cele 20 de exemplare vor reuși să parcurgă majoritatea rutelor urbane zilnice în regim electric. În cazul în care va fi nevoie de o autonomie suplimentară, motorul termic care face parte din sistemul de propulsie dual al mașinii utilitare își va intra în drepturi pentru a rezolva restul distanțelor necesare.
Cele 20 de exemplare Transit Custom sunt un experiment finanțat cu 4.7 milioane de lire sterline chiar de autoritățile britanice prin intermediul Advanced Propulsion Centre, un grup de inițiativă care are rolul de promova propulsia alternativă ca variantă solidă de înlocuire a mașinilor clasice. Conform celor de la Ford, mașinile vor oferi informații telemetrice esențiale pentru dezvoltarea ulterioară a unor versiuni de serie ale lui Transit Custom, acestea urmând să vadă lumina zilei în 2019.
Statisticile actuale arată că mașinile utilitare care circulă prin Londra adună 280.000 de rute în fiecare zi, echivalente cu 13 milioane de kilometri. "Tranziția acestui sector al transporturilor de mărfuri către mașini cu emisii reduse este de o importanță capitală în curățarea aerului toxic din Londra", a declarat Sadiq Khan, primarul Londrei.
Singurele masini hibride din viitor vor fi cele gen Nissan Note 2017 (e-power) , Chevrolet Volt si acestea gen Ford Transit hibrid !! Din toate acestea Nissan Note 2017 (e-power) care posibil in Europa va ajunge ca Nissan Micra 2017 e-power (sefu Nissan momentan nu vrea asta in Europa, dar nu se stie) este singura care nu are incarcare la priza, dar tocmai acest lucru este un avantaj - si anume pretul mult mai mic decat Chevrolet Volt sau Bolt !!! pentru ca nu va avea bateria mare si grea ci bateria lui Nissan Note/Micra e-power este de 20 de ori mai mica decat a lui Nissan Leaf ! Pretul in JAPONIA la Nissan Note e-power fata de versiunea clasica (full benzina, nimic electric) este ACELASI ! Motivul ? Pe Nissan hibrida e-power nu mai avem cutie de viteze (manuala sau automata) si nici sistemul de ambreiaj !! Costul redus se duce in schimb in pretul bateriei din Nissan Note e-power produsa de LG Chem ! Viitorul va fi format doar din doua tipuri de masini: 1) cele gen e-power 2) cele gen Chevreolt Volt, Bolt, acest tip de Ford Primele, gen e-power, sunt un punct EXTREM DE IMPORTANT DIN INDUSTRIA AUTO pentru ca vor face ca sa dispara de pe piata nu numai cele pe motorina dar si toate cele doar pe benzina !!!